loading...

فروشگاه و خرید سی دی و دی وی دی آموزش ورزش

پیلاتس.رقص زومبا.چربی سوزی.ایروبیک فریبا بیاچه.هیپ هاپ.تانگو و دونفره

بازدید : 1189
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پارك ساحلي جميرا در دبي

يكي از پارك هاي معروف و پرطرفدار در دبي پارك ساحلي جميرا است كه به صورت يك نوار طويل و باريك به وسعت ۱۲ هكتار در طول ساحل آبي و نيلگون خليج فارس كشيده است. اين پارك كه ۱۶ سال قدمت دارد و در سال ۱۹۸۹ ميلادي ساخته شده در خيابان ساحلي جميرا قرار گرفته است.

greek park

وجود درختان نخل سر به فلك كشيده در ساحل ماسه اي اين پارك چشم انداز بي نظيري را براي طبيعت دوستان فراهم كرده تا در زير سايه درختان هميشه سبز نخل از تماشاي افق آبي دريا و امواج نيلگون خليج فارس لذت ببرند و با گوش سپردن به صداي تلاطم امواج دريا به آرامش برسند. دورتر از نوار ساحلي مناطق سرسبز بسيار و باغ‌هاي خوش‌منظره ي قرار دارد كه زمين بازي كودكان در آنجا واقع شده است.

jomeura-1

غذاي مورد نظر خود را مي توانيد از كيوسك هاي مخصوص تهيه غذا در ساحل خريداري كنيد و اگر هم اهل غذاي بيرون نيستيد خودتان در محل هاي مخصوص به طبخ غذاي دلخواه خود بپردازيد. اسنك و نوشيدني مورد نياز خود را از كافي شاپ هايي كه در هر دو انتهاي ساحل وجود دارد مي توانيد خريداري نمائيد.

jomeura-2

شنا كردن در ساحل يكي از سرگرمي هاي پارك ساحلي جميرا است . اگر مي خواهيد آبتني بي خطر و لذت بخشي داشته باشيد در نظر گرفتن نكات زير شما را در اين امر ياري مي دهد.

  • در ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد ازظهر براي شنا كردن اقدام كنيد تا در صورت بروز مشكل نيروهاي نجات غريق پارك به شما كمك كنند.
  • هنگام شنا كردن از منطقه اي كه پرچم قرمز ديده مي شود جلوتر نرويد.
  • درمنطقه اي كه پرچم زرد ديده ميشود با احتياط شنا كنيد و از دستورالعمل”نجات غريق ها”پيروي كنيد.
  • از شنا كردن در نزديكي مناطق صخره اي و يا خارج از منطقه امن خودداري كنيد.

jomeura-3

براي كساني كه اهل فوتبال ساحلي هستند زمين فوتبال ماسه اي مناسبي در نظر گرفته شده است .دوستداران واليبال هم مي توانند با دوستانشان در زمين واليبال ساحل جميرا ورزش كنند و از بازي واليبال در كنار دريا لذت ببرند. مسيرهايي هم براي دويدن كساني در نظر گرفته شده كه عاشق اين ورزش باستاني هستند. اما دوچرخه‌سواري (به جز براي كودكان كوچك) و اسكيت در اين جا ممنوع است.

jumarah-beach-park

وجود تخت آفتابگيري، سايبان و دوش از ديگر امكانات اين پارك است.

ساعات بازديد از اين پارك ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب است روزهاي تعطيل مي توانيد تا ساعت ۱۱ شب هم بمانيد .روزهاي شنبه هم جهت رفاه حال خانم ها به آنها و بچه هاي زير ۵ سال اختصاص داده شده. ورودي اين پارك بر اي هر نفر ۵ درهم است اگر هم مي خواهيد با اتومبيل وارد شويد بايد ۲۰ درهم اضافه پرداخت كنيد.

jumeirah-beach_clip_image053

در اطراف اين پارك هتل هاي معروف و مجللي قرار دارد بنابراين بازديدكنندگان اين پارك از جهت اسكان مشكلي نخواهند داشت. از جمله اين هتل ها هتل ۵ ستاره جميرا و هتل لوكس برج العرب مي باشد.

پارك-ساحلي-جميرا

بازدید : 1349
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پارك آبي وادي وحشت

پارك آبي وادي وحشت يكي از بزرگترين و پر هيجان ترين پارك هاي آبي دنيا است كه توريست ها از آن ديدن مي كنند، براي بهره مندي كامل از ان حدود يك روز وقت خود را به آن اختصاص مي دهند. در اين محل مي توانيد ۲۳ ورزش آبي متفاوت را تجربه كنيد. مساحت پارك آبي وادي وحشت حدود ۵ هكتار است كه تركيبي از امكانات تفريحي و رفاهي است. اين پارك در ساحل جميرا قرار دارد كه هتلي در نزديكي آن براي اقامت كساني است كه مي خواهند صرفا به ورزش هاي آبي بپردازند. هشت سرسره آبي انفجاري و دو بخش موج سواري در اين پارك دو بخش پر طرفدار وادي وحشت است.

Wild-Wadi-Waterpark-Jumeirah-Sceirah-Aerial-Night-Shot

maxresdefault

همين امر باعث شده تا اين پارك از پيشرفته ترين پارك هاي دنيا بشمار بيايد. اين پارك بين هتل هاي برج العرب و ساحلي جميرا ساخته شده است.

wadi3

aerial-view-of-wild-wadi-water-park

وادي به شكلي طراحي گرديده تا ساعتهاي طولاني از لذت و هيجان را به شما و خانواده هايتان هديه مي كند. بيشتر از ۲۳ نوع وسيله تفريخي وجود دارد كه بيشتر آنها به هم مربوط بوده اند و در امتداد هم قرار دارند. شما مي توانيد به طور پيوسته از ثفريح بر روي اين آب لذت ببريد. و طولاني مدت در روي اين آب تفريح كنيد.

006

maxresdewwwfault

اگر به دنبال هيجان بيشتر مي باشيد از موج سواري آن استفاده كنيد. طراحي هنرمندانه وسيله ها شامل هشت سرسره آبي انفجاري و دو بخش موج سواري در اين پارك، هيجان فوق العاده اي را براي تمامي سنين به همراه مي آورد.

post-2-1121450153

water-parks

شما مي توانيد حالت بي وزني را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن تجربه كنيد. در روي اين سرسره پرسرعت با پيمودن مسير با سرعت ۸۰ كيلومتر در ساعت بدون ديدن كوچكترين آسيبي لذت و شادابي را تجربه كنيد. اين سرسره بلندترين و پر سرعترين سرسره دنيا مي باشد. كه يك سقوط نفس گير ۳۳ متري همراه با يك آبشار به عمق وادي را براي شما به وجود مي آورد. به گفته كارشناسان اين پارك بر اساس افسانه قديمي سند باد طراحي و ساخته شده است.

Wild_Wadi_3

Wild-Wadi-60598

ساعت هاي كاري اين پارك براي توريست ها و مردم محل به صورت زير مي باشد:
ساعات كار:
ژانويه تا فوريه: ۱۱ صبح تا ۶ بعد از ظهر
مارچ تا مي: ۱۱ صبح تا ۷ بعد از ظهر
جون تا آگوست: ۱ بعد از ظهر تا ۹ شب
سبتامبر تا اكتبر: ۱۱ صبح تا ۷ بعد از ظهر
نوامبر تا دسامبر: ۱۱ صبح تا ۶ بعد از ظهر

wild-wadi-currentoffers-hero

wild-wadi-waterpark-exterior-view-01-hero

هزينه ها نيز به صورت زير مي باشد:
وروديه: ۱۴۰ درهم براي بزرگسالان و ۱۲۰ درهم براي سنين ۴ تا ۱۲ سال
در اين محل رستوران ها و فروشگاه هاي بزرگي داير است كه مي توانيد براي صرف غذا و خريد در هر زمان بهره مند شويد.

Wild-Wadi-Water-Park-UAE

بازدید : 1215
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مراكز خريد لوكس در دنيا ، مركز خريد بوادي در العين

مراكز خريد لوكس در دنيا ، مركز خريد بوادي در العين

مركز خريد بوادي Bawadi Mall در العين
نمونه‌اي ديگر از مراكز خريد عربي براي‌تان ارائه مي‌دهيم و اين بار در العين! اين مركز خريد لوكس، بالغ بر ۴۰۰ رستوران و كافي شاپ، ۱۶ باشگاه بولينگ، سينماي چند بعدي و سالن مخصوص بازي‌هاي كودكانه است. در مركز خريد بوادي بازديدكنندگان مي‌توانند با فرهنگ اصيل مسلمانان و معماري زبانزد آنها آشنا شوند.

العين به عربي ( مدينه العين ) يكي از زيباترين شهرهاي امارات است، شهري سياحي, جاذبهٔ گردشگري و از نقاط ديدني امارات متحده عربي است. در دوران پيشين اين شهر به نام عين عمان مشهور بوده‌است. جغرافياي طبيعي العين به دليل وجود زنجيره كوه حجر بر فراز « شهرالعين »، يكي از شهرهاي زيبا منطقه به شمار مي رود.
داراي چشمه‌ها و قنات هاي متعددي است و شب هاي بسيار زيبا وخنكي دارد. در جنوب شرقي خاك دولت امارات واقع شده‌است، و در فاصلهٔ ۱۶۰ كيلومتري ابوظبي، و ۱۲۲ كيلومتري شهر دبي قرار دارد.

بازدید : 1309
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

مكان هاي ديدني دبي



مكانهاي ديدني دبي

مكانهاي ديدني دبي-دبي (دوبي هم نوشته مي‌شود) يكي از شهرهاي مهم امارات متحده عربي است. دبي يكي از هفت امارت امير نشين امارت متحده عربي است. دبي بيشترين جمعيت را در ميان اين هفت امارت دارد و دومين امارت بزرگ آن بعد از ابوظبي مي باشد.

دبي از ديگر امارت‌هاي امارات متحده عربى متمايز مي باشد از اين لحاظ كه درآمد نفت آن تنها 6% از توليد ناخالص داخلي را تشكيل مي دهد و اكثر درآمد امارت دبى از منطقه آزاد جبل علي يا (JAFZ) مي باشد و همچنين از گردشگري و ديگر خدمات تجاري. تاسيسات و پيشرفتهاي زياد در صنايع و فعاليتهاي مختلف در دبي باعث شده تا توجهات جهاني را در تمام زمينه ها و پروژه ها جلب كند، از جمله رويدادهاي ورزشي و كنفرانسها.

موقعيت جغرافيايي دبي:

امارت دبي در جنوب كشور پهناور ايران قرار دارد و جزئي از كشور امارات متحده عربي مي باشد.بسياري از مردم ايران براي تجارت و تفريح به دبي سفر مي‌كنند.

مكانهاي ديدني دبي:

مكانهاي ديدني دبي

مسجد جميرا
يكي از جاذبهٔ هاي گردشگري و مكانهاي ديدني دبي است. «مسجد جميرا» از زيباترين و معروفترين مسجدهاي شهر دبي مي‌باشد. اين مسجد داراي يك گنبد زيبا به ارتفاع ۱۶ متر و دو مناره بطول تقريبي ۴۰ متر و يك منبر بسيار زيبا و مجلل كه نمونه اي از معماري نوين مي‌باشد است . تصوير اين مسجد بعنوان سمبلي بر روي اسكناسهاي 500 درهمي چاپ شده است. در نماسازي اين مسجد از سنگهاي بسيار ممتاز به رنگ كرمي مايل به صورتي استفاده شده . اين مسجد به ويژه در زمان غروب آفتاب و شب (به دليل چراغاني و نورپردازي بسيار زيباي آن) بسيار ديدني و جذاب است .

********مكانهاي ديدني دبي********

مكانهاي ديدني دبي

خانه شيخ سعيد

يكي از مكانهاي ديدني دبي خانه شيخ سعيد اقامتگاه رسمي شيخ سعيد آل مكتوم، امير دبي (1958-1912) و پدر بزرگ امير كنوني، شيخ محمد بن راشد آل مكتوم مرمت شده است تا بار ديگر در انتهاي تونل شندغه دبي با سربلندي بايستد. در ساخت اين خانه از معماري خانه‌هاي قديم ايران در ناحيه كوير و جنوب ايران الهام گرفته شده ‌است و مواد اوليه ساخت اين خانه آهك و ساروج مي باشد .اين خانه داراي يك حياط بسيار بزرگ با پنج بخش مستقل براي افراد خانواده بوده است كه هر بخش آن شامل يك ايوان، مهمان خانه و تعدادي اطاق مي باشد . بادگيرها ، درب‌ها و پنجره‌هاي كنده كاري شده، نورگير‌هاي مشبك چوبي ، همه تصويرگر خانه‌هاي قديمي دبي مي‌باشند. اين خانه كه قدمت آن به سال 1896 باز مي‌گردد، امروزه كلكسيون نادري از عكسهاي تاريخي، سكه‌، تمبر و اسناد تاريخي دبي را در خود جاي مي‌دهد.

********مكانهاي ديدني دبي********

مكانهاي ديدني دبي

پارك خور

يكي ديگر از مكانهاي ديدني دبي پارك خور است.اين پارك با طولي برابر 2.6 كيلومتر در امتداد خور دبي و در حد فاصل دو پل المكتوم و القرهود در بخش بردبي قرار گرفته است. شهر بچه ها در اين پارك قرار دارد. سرزمين عجايب نيز در مجاورت اين پارك قرار گرفته است...

اين پارك در بخش بردبي و در ساحل خور دبي قرار دارد.در اينجا شما مي توانيد رفتن به يك ييلاق را تجربه كنيد. چندين هكتار باغ، اسكله هاي ماهيگيري، مسير هاي ويژه دو و پياده روي، محل هايي براي طبخ برياني (باربي كيو)، مناطق ويژه بازي بچه ها، رستوران ها و كيوسك ها فروش غذا و نوشيدني از جمله امكانات اين پارك مي باشند. يك آمفي تئاتر بزرگ نيز وجود دارد كه محل برگزاري كنسرت ها در زمان تعطيلات عمومي و موقعيت هاي خاص مي باشد. در طول 2.3 كيلومتري پارك در امتداد خور، يك ماشين كابلي ، به بازديدكنندگان اين امكان را مي دهد تا سوار بر آن (در ارتفاع 30 متري از سطح زمين) به تماشاي پارك و خور دبي بپردازند. در نزديكي ورودي شماره يك پارك نيز يك شهركودك و يك موزه براي كودكان قرار دارد. در ورودي شماره 2 نيز شما مي توانيد يك موتورسيكلت چهارچرخ به مبلغ 20 درهم براي يك ساعت گردش در پارك اجاره كنيد. در اينجا دوچرخه سواري ممنوع مي باشد ولي اسكيت سواري مجاز است.

********مكانهاي ديدني دبي********

مكانهاي ديدني دبي

پيست اسكي دبي‌

پيست اسكي دبي‌ يكي ديگر از مكانهاي ديدني دبي است.داراي 5 دور با ارتفاع و شيب متفاوت است كه طولاني‌ترين دور ‌آن، 400 متر با سقوطي بيش از 60 متر مي‌باشد. مهارتهاي خود را در اولين پيست اسكي بلند سرپوشيده جهان آزمايش كنيد يا شيبهاي‌ آرام مبتدي را دور بزنيد. اسكي‌بازها و اسنو‌بورد سواران در كليه سطوح مهارتي از اين شيبهاي‌ گوناگون لذت خواهند برد و اسنو‌‌بورد سواران همچنين مي‌توانند پرشهاي‌ خود را در منطقه سبك آزاد تمرين كنند. بچه‌ها و والدين مي‌توانند به طور يكسان در پارك برفي دوطرفه‌ بزرگ كه به مساحت 3000 مترمربع، بزرگترين پارك برفي سرپوشيده در جهان است، تفريح كنند. اسكي بازها نبايد نگران لباس يا تجهيزات اسكي باشند؛ چرا كه در پيست اسكي دبي، همه چيز در نظر گرفته شده است و مكان استفاده از لباس زمستاني و تجهيزات اسكي و اسنو‌بورد براي ميهمانان وجود دارد. آنها مي توانند به پايين شيب منتقل شوند و تله كابين چهارگانه و يدك‌كش ها سريعاً ميهمانان را براي دور بعدي به بالا منتقل مي كنند.

اين مجموعه داراي ....

مساحت 22.500 مترمربع پوشيده از برف واقعي در تمام سال – (معادل سه زمين فوتبال)

دماي بينº1- تا º2- سانتي گراد

85 متر ارتفاع (تقريباً 25 طبقه) و 80 متر عرض

5 دور مختلف با ميزان دشواري و طول متفاوت كه طولاني‌ترين دور آن 400 متر است

ظرفيت كامل 1500 ميهمان

منطقه سبك آزاد

رزرو شركتي و گروهي

پارك برفي با مساحت 3.000 مترمربع با يك غار بزرگ برفي

تله كابين چهارگانه يدك‌كش و قاليچه‌هاي پرنده

رستوران پاتوق كوه

اجاره تجهيزات كيفي و لباس كه در قيمت بليط گنجانده مي‌شود

مربيان حرفه‌اي واجد شرايط

سيستم صدور بليط جديد

مناطق در حال تغيير با اجاره كمد

اتاقهاي خصوصي براي ميهماني بچه‌ها

فروشگاه خرده‌ فروشي انحصاري – اسنو‌ پرو

‌كافه سنت‌ موريتس‌ و كافه آوالانچه‌

********مكانهاي ديدني دبي********

موزه دبي
موزه دبي يكي ديگر از مكانهاي ديدني دبي است.قلعه الفهيدي‌ كه در سال 1800 بنا گرديد، موزه دبي را در خود جاي داده و به نظر مي‌رسد كه قديمي‌ترين بناي دبي است.
در گذشته، از اين قلعه براي دفاع از شهر دبي در برابر قبايل جنگجوي همسايه استفاده مي‌شد و در زمانهاي مختلف تاريخي، به عنوان مقر حكومت، اقامتگاه امير، انبار مهمات و زندان نيز مورد استفاده قرار گرفته است. ديوارهاي اين قلعه از مرجان و صدف دريا ساخته شده‌اند كه با آهك به هم چسبيده‌اند. تيرهاي چوبي به نام نگهدارنده اشكوب‌ بالايي را نگه مي‌‌دارند و سقف از ساقبرگهاي‌ نخل، گل و گچ ساخته شده است. در ورودي قلعه، يك در بزرگ با ميخهاي‌ آهني وجود دارد و ديوارها و برجهاي‌ جنگ‌زده آن گواه منازعات گذشته هستند.


هدف اصلي از پيدايش آن عرضه و ثبت زندگي سنتي بود كه بخش عمده‌اي از آن با سرعت در حال محو شدن است.
در ورودي موزه، بازديد‌كننده مي‌تواند مجموعه‌اي از نقشه‌هاي قديمي خليج فارس و امارات‌ را همراه با عكسهاي هوايي كه توسعه شهري قابل ملاحظه دبي را بين سالهاي 1960 و 1980 نشان مي‌دهند، مرور نمايد.


در اين مكان آلات موسيقي و طبل، فلوت، چنگ، ني انبان كه ساخته شده از پوست بز است و ساير آلات محلي كه در مناسبتهاي بزمي به كار مي‌رفتند، و همين طور خنجرهاي‌ معروف به هنجر‌ بيشتر قابل توجه هستند و همچنين شمشيرها، نيزه‌ها، كمانها‌ و پيكانها، زره‌هاي ساخته شده از پوست كوسه، تپانچه‌ها و تبرها به نمايش گذاشته مي‌شوند.در نزديكي اين موزه يك خيمه كه نمونه اي از يك خانه تابستاني عربي است و قايقهاي‌ محلي وجود دارد.

********مكانهاي ديدني دبي********


مكانهاي ديدني دبي

برج خليفه دوبي :

برج خليفه آسمان خراشي است كه در شهر دبي قرار دارد. اين برج با ۱۶۰ طبقه و ارتفاع ۸۲۸ متر (به گفته سازندگان اين برج ارتفاع برج خيلفه تا نوك آنتن آن به بيش از يك كيلومتر مي ‌رسد هر چند تا كنون ارتفاع واقعي اين برج اعلام نشده ‌است چرا كه با اصرار اماراتي‌ ها طول اين برج در زمان ساخت افزايش يافت و از اعلام اوليه فراتر رفت)، در حال حاضر عنوان بلندترين سازه ساخته شده به دست بشر را به خود اختصاص داده‌است. برج خليفه در روز چهارم ژانويه ۲۰۱۰ گشايش يافت. اين برج در خيابان شيخ زايد در دبي واقع شده و داراي بخش‌هايي با كاربردهاي تفريحي، مسكوني، تجاري و اداري مي‌ باشد و بخشي از آن نيز به عنوان هتل درنظر گرفته شده‌ است. گل صحرايي اصلي ‌ترين ايده‌ ي طراحي برج دبي را به معماران آن داده ‌است. اين طراحي نه تنها از نظر شكل فيزيكي نيروي وارده توسط باد در طبقات آخر را مهار مي‌كند، بلكه به ساكنان هر كدام از طبقات نمايي منحصر به فرد و بدون اشراف به سوي ساير واحدها مي‌ دهد ، همچنين استفاده از طاق در نماي برج نشان دهنده الهام گرفتن طراحان برج خليفه از معماري اسلامي است.

********مكانهاي ديدني دبي********



مكانهاي ديدني دبي

اتوبوس شگفت انگيز دبي:
اين وسيله نقليه در خشكي بصورت يك اتوبوس عمل مي كند و در آب بصورت يك اتوبوس دريايي حركت مي كند. سفر با اين اتوبوس، سفري مهيج و فراموش نشدني خواهد بوداين تور براي نخستين بار در خاورميانه ارائه مي شود. شما سوار بر يك اتوبوس ابتدا گردشي در شهر خواهيد داشت و سپس سوار بر همان اتوبوس وارد خور دبي مي شويد و ساعتي را به گردش بر روي اين رودخانه مي پردازيد. داخل اين اتوبوس به امكانات مختلفي از جمله سيستم برودتي مجهز گرديده است. جليقه نجات و ساير تجهيزات مورد نياز در مواقع ضروري نيز در اين اتوبوس تعبيه گرديده است. يك راهنما در طول سفر اطلاعات جالبي را در اختيار شما قرار خواهد داد .

********مكانهاي ديدني دبي********

مكانهاي ديدني دبي

پالم‌ جميرا‌:

پالم‌ جميرا‌ يكي ديگر از مكانهاي ديدني دبي است.جزاير پالم‌ جزاير مصنوعي در دبي،در امارات‌ متحده عربي هستند .اين جزاير بزرگترين پروژه‌هاي احياء زمين در جهان به شمار مي‌آيند كه در آنها، بزرگترين جزاير مصنوعي جهان احداث خواهد شد. اين جزاير توسط املاك نخل احداث گرديد.اين جزاير پالم‌ جميرا‌، پالم‌ جبل‌ علي و پالم ديره‌ نام دارند.

اين جزاير توسط شيخ محمد بن راشد آل مكتوم‌ به منظور افزايش ميزان جهانگردي دبي راه‌اندازي شدند.


پالم‌ ديره از تقريباً 1 ميليارد متر مكعب‌ تخته سنگ و ماسه تشكيل خواهد شد. كليه مصالح از معادن امارات‌ متحده عربي استخراج خواهند شد. بين اين سه جزيره بيش از يكصد هتل لوكس‌، ويلاها‌ و آپارتمانهاي‌ ساحلي مسكوني، تفرجگاههاي‌ ساحلي، پاركهاي‌ تفريحي‌ آبي، رستورانها، مراكز خريد، امكانات ورزشي و چشمه‌هاي آب معدني درماني وجود خواهد داشت.


پالم‌ جميرا‌ به شكل يك درخت نخل است كه از يك تنه ، يك تاج با 17 ساقبرگ‌ و يك جزيره هلالي پيرامون كه به شكل يك موج شكن 11 كيلومتري است، تشكيل مي‌شود. اين جزيره 5 كيلومتر در 5 كيلومتر بوده و مساحت كل آن بيشتر از 800 زمين فوتبال است. تاج با يك پل 300 متري به منطقه اصلي متصل مي‌شود و هلال با يك تونل‌ زير دريا به بالاي نخل وصل مي‌گردد. اين جزيره به عنوان‌ "هشتمين عجايب جهان"‌ شناخته شده است.



********مكانهاي ديدني دبي********


مكانهاي ديدني دبي

برج العرب
يكي ديگر از مكانهاي ديدني دبي برج العرب است.اين هتل مجلل در دبي واقع شده است . ارتفاع اين هتل 321 متر است اين هتل جزء منحصر بفرد ترين هتل هاي دنيا است اين هتل در دريا بر جزيره مصنوعي در فاصله 280 متري از ساحل خليج فارس قراردارد كه فقط از طريق راهي منحني شكل به شهر مي رسد . اين هتل اتاق هاي معمولي ندارد بلكه متشكل از 202 سويت دوبلكس است .كوچكترين سويت آن 169 مترمربع وبزرگترين آن 780 متر مربع است و يكي از گرانترين هتل هاي دنيا مي باشد . يكي از رستورانهاي اين هتل به نام المنتهي به معني بلندترين در ارتفاع 200 متري از سطح خليج فارس قراردارد با آسانسور پانورما قابل دسترسي است .

*********************

مكانهاي ديدني دبي

پارك آبي وادي وحشت دبي:

با بيش از 23 نوع وسيله تفريحي و سرگرمي آبي كه بيشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و لذا بازديد كنندگان قادر خواهند بود تا بصورت پيوسته از حركت بر روي آب در طول اين مراحل لذت ببرند.

يك ماجراجويي فراموش نشدني در پيشرفته ترين پارك آبي دنيا در انتظار شماست. اين پارك با مساحتي حدود 5 هكتار مابين هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلي جميرا قرار دارد. پارك آبي وايلد وادي به شكلي طراحي گرديده تا ساعتهاي مديدي از لذت و هيجان را به جستجوگران هيجان و همچنين خانواده ها تقديم نمايد. با بيش از 23 نوع وسيله تفريحي و سرگرمي آبي كه بيشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و لذا بازديد كنندگان قادر خواهند بود تا بصورت پيوسته از حركت بر روي آب در طول اين مراحل لذت ببرند. طراحي هنرمندانه وسيله ها شامل هشت سرسره آبي انفجاري و دو بخش موج سواري در اين پارك، هيجان فوق العاده اي را براي تمامي سنين به همراه مي آورد.

شما مي توانيد حالت بي وزني را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت 80 كيلومتر در ساعت بدون ديدن كوچكترين آسيبي تجربه نماييد. اين سرسره بلندترين و پر سرعترين سرسره دنيا (بغير از آمريكاي شمالي) مي باشد كه يك سقوط نفس گير 33 متري همراه با يك آبشار به عمق وادي را براي شما خلق مي نمايد. اين پارك بر اساس افسانه قديمي سندباد طراحي گرديده است. نوع طراحي و توجه به جزئيات مانند خلق شخصيت هاي كارتوني براي كمك كردن به ساختار موضوع باعث گرديده تا اين پارك آبي، جايزه بهترين طراحي و ارائه پارك هاي آبي را از طرف انجمن نوآوري در ساخت پارك هاي آبي، به خود اختصاص دهد.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 48
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 309
  • بازدید ماه : 1352
  • بازدید سال : 12379
  • بازدید کلی : 285570
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه